25 Haziran 2015 Perşembe

Kış Hazırlıkları

 Rahmetli babacığım kış hazırlıkları için günlerce pazara,hale gider gelir,fiyat araştırır,sebzeleri,meyveleri ve diğer malzemeleri taşır dururdu.Yazın tamamı kışa hazırlanmakla geçerdi.Ayıklama,yıkama aşamalarına babam bazen yardım etse de evdeki bütün yük annemin omuzlarındaydı.Annemin ve babamın neden bu kadar yorucu işler peşinde koştuğunu evlenip kendim mutfağa geçene kadar anlayamadım.Kışlıkların sadece evin bereketine bereket katmakla yetinmeyip lezzete lezzet kattığını geç anladım.Anlar anlamaz bu işlerin içinde kendimi buldum.Her zaman ki gibi araştırarak,önce anneme, sonra arkadaşlarıma sorarak,önce küçük miktarlarda deneyip başarılı olursa büyük miktarlarda devam ederek çıktım bu yola.Benim gibi en başından yola çıkanlara yardımcı olmak için paylaşacaklarım var.

Hiç yorum yok: