3 Kasım 2013 Pazar

Kuru Börülce Salatası

kuru börülce salatası
Kuru Börülce Salatası
 Farklı bir lezzet arayışıyla kuru börülce salatası denemeye karar verdim,sonuç harika oldu.Çay saatlerime,günlere bir salata daha eklendi.

 Yapılışı:
  • 2 su bardağı kuru börülce(geceden ıslanacak)
  • Yarım demet maydanoz
  • 6-7 adet yeşil soğan
  • Yarım su bardağı kadar doğranmış kornişon veya salatalık turşusu
  • 1,5 limonun suyu
  • 1 tatlı kaşığı balzamik sirke(istenirse)
  • Yarım çay bardağı zeytinyağı
  • Tuz
 Yapılışı:
 Kuru börülceleri düdüklü tencerede yeşil fasulyeyi pişirdiğim süre kadar tuttum.Börülceler ılıkken limon suyu,balzamik sirke(istenirse) ve zeytinyağını bir kavanozda çalkalayıp karıştırdım ki sosunu çeksin.Yeşil soğan,maydanoz ve turşuları soğuyunca ekledim.Tuzunu ayarladım.Yağ ve ekşilik oranı damak tadınıza göre artırılabilir.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: