17 Mart 2013 Pazar

Nergis Börek

nergis börek
Nergis Börek
 Bu çiçek görünümlü böreğe BENİM DÜNYAM'da rastladım.Tarifinin orijinali için tık tık. Hemen denedim,elimin ustalaşmasını bile bekleyemeden paylaştım..Midye börek'ten sonra böyle şık ve lezzetli  bir börekle karşılaşabileceğimi hayal bile edemiyordum.

 Malzemesi:

  • 3 yufka(12 adet börek)
  • 1 yumurta sarısı 
  • İstenilen börek içi
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 çay bardağı su 
Yapılışı:


 Yufkaları dörde bölüp,sıvı yağ-su karışımıyla her tarafını ıslatıyoruz.Böreği katlamanın her aşamasını fotoğraflamaya çalıştım. Böreklerin üstüne yumurta sarısı sürüyoruz.Böreğimizi soğutmadan ikram ediyoruz ki çıtır çıtırlığın keyfi çıksın.Afiyet olsun.

nergis börek yapımı

nergis börek yapımı

nergis börek yapımı

nergis börek yapımı

nergis börek yapımı

nergis börek yapımı

nergis börek yapımı

nergis börek yapımı

Burda böreğimizi ters çeviriyoruz.

nergis börek yapımı


Hiç yorum yok: