9 Mart 2013 Cumartesi

Brokoli ve Karnabahar Salatası

Brokoli ve Karnabahar Salatası
 Kışın misafirlerime ikram ettiğim bazen köftenin yanına kendimize hazırladığım sağlıklı ve lezzetli bir salata daha karşınızda,öyle misafirim olup karnabahar,brokoli vs.sebze yemeden sofradan kalkmak yok,güzelim tatlıları yedirmem yoksa!

 Malzemeler:
  • 1 bütün çiçek karnıbahar
  • 1-2 bütün çiçek brokoli
  • 1 minik kavanoz garnitür konservesi
  • Zeytinyağı,tuz,limon,soya sosu

 Kalın saplarını kestiğim ve küçük çiçek parçalara ayırdığım karnabahar ve brokolilleri sirkeli suda biraz beklettikten sonra buharda haşlıyorum.Zeytinyağı,limon suyu,1 yemek kaşığı soya sosu karışımını çalkalayıp sebzelerle harmanlıyorum.Soya sosu tuzlu olduğundan tuzu ayarlarken dikkat ediyorum.Minik bir kavanoz garnitür konservesini süzüp ekliyorum.Garnitür konservesini mısırlı aldığım için salata mısırlı oldu.Mısırın brokoli ve karnabahara yakıştığını görmüş oldum.Tavsiye ederim.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: