22 Eylül 2012 Cumartesi

Meksika Fasulyesi Salatası

Meksika Fasulyesi Salatası
 Dereotu,maydanoz,yeşil soğan üçlüsünden enfes bir salata.Meksika fasulyesini hazır konserve olarak da alabilirsiniz,nerdeyse 1 konserveyle başabaş bir fiyata 1 kg kurusunu alıp kendiniz de haşlayabilirsiniz.1 kg haşlanmış Meksika fasulyesini 5 eşit parçaya bölüp 1 parçadan salata yapıp arta kalanı 4 eşit parçaya ayırarak dondurucuya atıyorum.

Malzemeler:
-Yarım demet maydanoz,
-Yarım demet dereotu,
-5-6 adet yeşil soğan,
-Büyük boy konserve meksika fasulyesi,
-1/2 su bardağı kadar kornişon
-2-3 yemek kaşığı haşlanmış mısır.

 5-6 yeşil soğan,yarım demet maydanoz,yarım demet dereotunu ince ince kıyıp 1/2 su bardağı dolusu kornişonu küp küp doğrayarak hazırlıyorum.2-3 yemek kaşığı haşlanmış mısır ve 1 büyük konserve veya haşlanmış 1 kg Meksika fasulyesinin beşte birini ekliyorum.Salata sosumu 1 yemek kaşığı soya sosu,2-3 yemek kaşığı sızma zeytinyağı,1 tatlı kaşığı balzamik sirke ve tuzu kavanozda çalkalayarak oluşturuyorum.Konserve kullanınca sirkeyi azaltıyorum.


Hiç yorum yok: